Click Here to review the complete User Forum and Gallery Terms and Conditions of Use

 

RE: My YouTube

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 30,2017 1:30 pm by BreyerLover2222

Yea... :( :( :(

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 29,2017 1:29 pm by BreyergirlZ

yea....

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 29,2017 1:13 pm by BreyerLover2222

Lemme say, I miss Shaw and Popperz, and Mallory!!!

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 28,2017 1:45 pm by BreyergirlZ

Maybe hahaha

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 28,2017 1:44 pm by BreyerLover2222


reply to: BreyergirlZ
yes...hasn`t been on for MONTHS

More like half a year...he hasn't been on since, what, Spring time??? And Popperz too!! Maybe Popperz lost her password again...lol.

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 28,2017 1:26 pm by BreyergirlZ

yes...hasn`t been on for MONTHS

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 28,2017 10:54 am by strawberryroan3000

He left?

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 27,2017 4:27 pm by BreyergirlZ

I am known as the comidian on the forum since shaw left

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 27,2017 3:38 pm by strawberryroan3000


reply to: BreyergirlZ
well thats good to know. dont laugh too long i hear you go mad.


Haha!That is soooo funny Z!

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 27,2017 1:30 pm by BreyerLover2222


reply to: BreyergirlZ
well thats good to know. dont laugh too long i hear you go mad.

LOL!!! :D :D

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 25,2017 3:22 pm by BreyergirlZ

well thats good to know. dont laugh too long i hear you go mad.

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 25,2017 2:45 pm by BreyerLover2222

LOL!!!! :D :D
I'm actually laughing for real... ;D

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 24,2017 5:56 pm by BreyergirlZ

oh just so you know i`m doing good too

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 24,2017 3:22 pm by BreyerLover2222

Lol! Glad to hear Z is doing good!!! :D :D

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 22,2017 1:32 pm by BreyergirlZ

oh she`s doing just fine. I`ll let her know you asked. lol

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 22,2017 12:59 pm by BreyerLover2222

Good! How is Z doing?

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 22,2017 11:16 am by BreyergirlZ

um...how is everyone?

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 21,2017 8:46 pm by BreyerLover2222


reply to: strawberryroan3000
Thanks for leting me join the fun!

OF COURSE!!! :D And you are part of the fun!! You make it fun for the rest of us too!! :) :)

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 19,2017 12:46 pm by BreyergirlZ

hmhm

Quote this post

RE: My YouTube

Nov 19,2017 12:38 pm by strawberryroan3000

Thanks for leting me join the fun!

Your post has been received. Submit another post

To submit a comment, please log in to your account:

Don't have an account? Create an account now

Forgot your password? Find your password

BreyerHorses.com is a diverse community comprised of Breyer fans, horse lovers and model horse collectors of all ages. Forums are monitored because of the wide diversity of ages and interests represented by our community. We encourage a range of opinions, but inaccurate posts will be corrected or removed, and rude and unduly hostile comments may also be removed at our discretion. At this time, we do not allow sales posts. Thank you for understanding.

--